{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادمه العباجعفلویک نفرللندبیه پست لاتازگذاشت گفت قلبتون ن

یادمه العباجعفلویک نفرللندبیه پست لاتازگذاشت گفت قلبتون نقاشی کنید امابعاتفیاج من اصلا قلب ندارم که بکشمش!
دیدگاه ها (۸)

آخرش منحرف نشید!فقط داشت بستنی می خورد

یکی از کسانی که خیلی دوستش دارم

کاش قبلا دقت می کردم

فکر کنم مایکی هزار بار این بدبختو کشته دیگه بسشه انقدر کشتش

اصلا ندارم،قلب🖤💔

مخاطب ؟ من اصلا قلب ندارم که کسی را دیگه دوست داشته باشم

بیاید نصف شبی دنس نگاه کنید😒😒😐😐😁😁لایک و کامنت نمیخوام اصلا ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط