{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از پیشی توقع نداشتم :)

از پیشی توقع نداشتم :)
چقدر خوبه لعنتی دوس دارم ببینم الان چه آتیش پاره ای شده 😂
دیدگاه ها (۸)

سلام امام زمانم

الهی آمین بشههر آرزویی که امروز صبحبه امید براورده شدنشبیدار...

اللهم عجل لولیک فرج

چقدر قدیما انسانیت زیبا بوده🥹💖

دارم اتیش میگیرن ❌پاره ههههههه شدم❌دریده شدم ✔

گیتار الکتریک »»»

واق واق واق واق...بسه دیگه الان پیشی از هر طرف پاره امون میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط