{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه پست شب‌ بخیرر دیگه🤭

یه پست شب‌ بخیرر دیگه🤭

دوستان خواستم اینو بگم که ویسگون از یه جایی به بعد کامنت‌ها رو واسم نمیاره متأسفانه🤓💔
دیدگاه ها (۱۳)

خیلی وقته نصف شبی سکته‌تون ندادم نه؟🤭🫦

نینیییی🫠🤏🏻

شب‌تون به زیبایی جیمینی🥹🤏🏻

💘🥹

درواقع اینو دوباره پست کردم چون پاک شده بود و خواستم بگم دوس...

دیدی تونستن !اینو فقط خواستم با این پست بهتون بگم که خواستن....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط