{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعنی ما واقعا داشتیم با این خول چلا ها میجنگیدیم

دیدگاه ها (۴)

خدایا ما داشتیم با کیا میجنگیدیم

🚩 پیشرفت های حیرت انگیز ایران▪️جهاد تبیین بعنی انتشار این مط...

-هعی کاشکی یه جیسو ایرانی داشتیم+بلههه؟؟ مگه بانو رز رو نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط