عاشقانه های شبنم
سلام برحسین ویاران حسین سلام بردوستان خوب وبی نظیرم صبحتون متبرک بنام اقام امام حسین
انشاالله حاجتروایی همتون
خدایا...
در این ساعتِ میعاد، وقتی دنیا در خوابی عمیق است و تنها صدای تپشِ دلهای عاشق به گوش میرسد، من آمدهام... با تمامِ شکستگیهایم، با تمامِ آرزوهایم و با تمامِ توقعهام از تو.
پروردگارا!
بوی عوالم برتر را به مشامِ روحم برسان. اجازه بده در این لحظات، من از کالبدِ محدودِ این دنیا بیرون بزنم و در ملکوتِ تو پرواز کنم. 🕊️
من اینجا هستم، در پیشگاهت، تا بگویم که دیگر هیچ تکیهگاهی ندارم جز تو. تو که کلیدِ تمام درهای بستهای، تو که گرهگشای تمام بنبستهایی، همین حالا دستِ قدرتت را در زندگی من جاری کن.
خدایا!
اگر در مسیرم سدی هست، با نوری که در دست داری آن را بسوزان.
اگر در قلبم غمی هست، با نسیمِ رحمتت آن را بپران.
من تسلیمم... تسلیمِ حکمتت، تسلیمِ عشقت.
بگشا... هر دری که به سوی آرامش، فراوانی و شکوهِ تو باز میشود را برای من بگشا.
در این ساعتِ مقدس، من و تمامِ کسانی که این کلمات را میخوانند را به «دارالسلام» برسان. ما را از تپشهای اضطراب برهان و در اقیانوسِ آرامشت غرق کن. 🌊🤍
تو هستی و من هستم... و هیچچیز دیگر وجود ندارد.
یا رب... یا الله... یا نور... ☀️🙏
قدردان حضور پرمهرتون هستم شبنم صداقت 🌹 ♥️ 🌹
انشاالله حاجتروایی همتون
خدایا...
در این ساعتِ میعاد، وقتی دنیا در خوابی عمیق است و تنها صدای تپشِ دلهای عاشق به گوش میرسد، من آمدهام... با تمامِ شکستگیهایم، با تمامِ آرزوهایم و با تمامِ توقعهام از تو.
پروردگارا!
بوی عوالم برتر را به مشامِ روحم برسان. اجازه بده در این لحظات، من از کالبدِ محدودِ این دنیا بیرون بزنم و در ملکوتِ تو پرواز کنم. 🕊️
من اینجا هستم، در پیشگاهت، تا بگویم که دیگر هیچ تکیهگاهی ندارم جز تو. تو که کلیدِ تمام درهای بستهای، تو که گرهگشای تمام بنبستهایی، همین حالا دستِ قدرتت را در زندگی من جاری کن.
خدایا!
اگر در مسیرم سدی هست، با نوری که در دست داری آن را بسوزان.
اگر در قلبم غمی هست، با نسیمِ رحمتت آن را بپران.
من تسلیمم... تسلیمِ حکمتت، تسلیمِ عشقت.
بگشا... هر دری که به سوی آرامش، فراوانی و شکوهِ تو باز میشود را برای من بگشا.
در این ساعتِ مقدس، من و تمامِ کسانی که این کلمات را میخوانند را به «دارالسلام» برسان. ما را از تپشهای اضطراب برهان و در اقیانوسِ آرامشت غرق کن. 🌊🤍
تو هستی و من هستم... و هیچچیز دیگر وجود ندارد.
یا رب... یا الله... یا نور... ☀️🙏
قدردان حضور پرمهرتون هستم شبنم صداقت 🌹 ♥️ 🌹
- ۱.۷k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط