{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا بسه دیگهعععع

خدایا بسه دیگهعععع
دیدگاه ها (۰)

وانیتاس😔تصمیم گرفتم از انیمه های دیگم ادیت بزارم

بله البته که افغان هستم🙂‍↕️❤️آقا میدونم قراره سر این پست زیا...

اون دختر ❤️🎀آقا اشتباهه من عاشق تیم بارسلوناعم نه پرسپولیس😩😔

بعدا؟

خدایا بسه دیگه پول کانفیگ دیگه ندارم.

خدایا فصل سه بی ال بسه صلواتتتتتتتتتتتت

خدایا تا کی این قلبمو به درد میاری خب بسه دیگه 😭😭😭😭😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط