{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به درود عزیزم ، تا یه دیدار دوباره :)))

به درود عزیزم ، تا یه دیدار دوباره :)))
دیدگاه ها (۲۴)

حرف نزد ولی...

تا منو دارین غم ندارین ، انقدر اسید به خوردتون میدم بترکین😂😔...

چه گویم که چه بر من گذشت...

تو گفتی چیزی نیستولی آن شب حتی آسمانم به حالم گریست :)))

بدرود عزیزم تا یه دیدار دوباره....

بدرود عزیزم تا یه دیدار دوباره.....لبات بی نظیر بود نذاشت را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط