{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فقط به دست دریا سپردم خود را و در اندوه سیاه سرنوشت غو

من فقط به دست دریا سپردم خود را و در اندوه سیاه سرنوشت غوطه ور گشتم...!
دیدگاه ها (۱)

با تو همه چی فرق داشت حتی زندگی...

همین...

نمی دونم چرا هر جا که میرم آخرش به تو برمی‌گردم...!

تو همه چیز بودی برای من.. اما من برای تو نه...!

لای خون غوطه ور

بعد زده بلاک کردهخدایا مریضا سپردم دست خودت😐

🖤 احمد کایا - سرنوشت سیاهحرف دلمان به آن یار نرسیدچشم‌هایمان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط