{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه فکر میکنن من همیشه خوبم:)

همه فکر میکنن من همیشه خوبم:)
دیدگاه ها (۰)

وایییی بچه ها چهار ابان هم بازیه رئال و بارساست

....

متصفم:)

امروز...

الانم خوبم چشام الکی شلوغش میکنن....استوری درخواستی:)

بچه ها دقت بفرایید اونایی که فکر میکنن زرنگن؛فکر میکنن فقط؛ی...

آدما همیشه فکر میکنن میشه برگشت میشه جبران کرد دیگه هر کاری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط