{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون میزنن میرینن تو ذوقی که دارم🙃

چون میزنن میرینن تو ذوقی که دارم🙃
دیدگاه ها (۳)

من آخریم 🥲🥀💔اونایی که منو میشناسن میدونن چقدر عصبی میشم میشم...

اصلا عسله 🥲

با کوک موافقم :)البته بقیه اعضا هم هستن

حس خیلی بدی داره وقتی عشقت بهت خیانت کنه

میگن تا ابد اما تا دلشون و بزنی میرینن تو هروی هست😅

چرا مامانی و بابای دارن اکلیل میرینن؟🗣🗣

متاسفانه بعضی افراد رو نباید مهم دونست ، چون لایقش نیستن.. م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط