{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی ولی دم ایران آریایی گرم

ولی ولی دم ایران آریایی گرم
چرا که پنبه‌ی این قوم بی‌حیا را زد...
┄┅┅┅┅┄❅🇮🇷❅┄┅┅┅┅┄
سعید_بیابانکی
┄┅┅┅┅┄❅🇮🇷❅┄┅┅┅┅┄
دیدگاه ها (۳)

هر سنگ که بر سینه زدم، نقش تو بگرفتآن هم صنمی بهر پرستیدن من...

🙃🤕🤒

روزهایی که باید میبودی ...😂نبودن دندی👻👻👻

ای کاش که بیدار شوم، باز تو باشیبی آنکه نخی مو ز سرت کم شده ...

شکار فالکون توسط فانتوم

دم همه مردم ایران گرم😍❤️‌‌

دم همه ی باباها گرم😍🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط