{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کسی اینجوری خندیده مرده:)

هر کسی اینجوری خندیده مرده:)
دیدگاه ها (۲)

عرررر

من‌ با کسانی خندیده ام که...🙂💔.

ولی نباید اینجوری میشد😭نام : همه ما مرده ایم#کیدراما #همه‌ما...

🌹🍃گفت چیزی عمیــــق به من بگو: گفتــــــم من با کسانی خندیده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط