{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زخم خورده زیاده !

باید قبل باز کردن هر ویسی از طرف بپرسی آه و ناله که نیست ؟ جون من اه ناله نیست که؟
دیدگاه ها (۰)

😏

سرقت پول ورژن کره ای🕊

مگه میتونه منو از یادت ببره ؟🙃

عشقمونو نده لولو لو😂😂

بله دیگه جامعه زورت میکنه به انزوا،به حاشیه،به قرنطینهبه گور...

طرف آخوند نیست عمامه نداره تازه سوپر انقلابی هم نیست،ببینید ...

سایه در گذشته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط