{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بین آدمهاخیلی گشتم هیچکس شبیه شما نبود.......😔😔

بین آدمهاخیلی گشتم هیچکس شبیه شما نبود.......😔😔
دیدگاه ها (۱)

مگه شوخیه؟!

برای تنفیذ رئیس جمهور جدید رئیس جمهور سابق باید باشه امروز ک...

خوب بین این ها کدوم شبیه من هست؟

"*جایگاهم بین کساییکه میشناسم شبیه جیسوعه ⁦ʕ⁠ ⁠ꈍ⁠ᴥ⁠ꈍ⁠ʔ⁩"*#ji...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط