{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی میدونست هان...🙂

کی میدونست هان...🙂
دیدگاه ها (۸)

اخرش😂🙌

ولی واقعا این تیکه از اهنگ فقط با صدای بهشتی جین قشنگه🤧✨️🙌

مخصوصا اون دور دور های اخر شبی✨️🤧 . اینجا کسی هست تایپش این ...

منتظریم که برگردین و خانوادمون مث قبل شه...✨️💜

اَرغوان گلم اینجا کاشکی میدونست بابا داره🥺و کاشکی میدونست ای...

میدونست چه آدمیم ولی بازم با هام موند :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط