{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و هیچکی نیست با کلمه ای کع میخوام آرومم کنه...🫠

دیدگاه ها (۸)

هوف

سلام میرسونم به زینب دوست قشنگم🤣

قشنگی رابطه اونجاست که :هر وقت حالم خوب نیست هیچکیجز تو نمیت...

بیاید هیچکی رو به زور کنارمون نگه انداریم چون اون ارزش آرامش...

هیچ کلمه ای نمیتونه زیبایی این قاب رو توصیف کنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط