{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه صدای قشنگی😐😂

چه صدای قشنگی😐😂
دیدگاه ها (۱)

منم از این مامانا میخوام🥲😂😂

منتظر چی بودین؟؟؟😂😂

😂🥲

خواننده مورد علاقه ام بانو مهستی روحت شاد چه صدای قشنگی داشت...

ولی قشنگی این آهنگ و صدای بهزاد و پوبون☺️✨🛐🛐

رول ترین لیسا؟ خب معلومه دیگه بآنو مارلینخیلی صدای قشنگی دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط