{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یع بچم💔

من یع بچم💔
ولی زندگیم یع کابوسه😔
دیدگاه ها (۰)

جوونای کشورای دیگه💔😐

ت ارزو میکنی که هر تکسی میاد اون باشه ولی خدش نیس@jjoi123

وقتی میگن کصخلی ولی باور نمیکنی💔😂شیپ شیپ

بزن یه زنگ به من که شدع تنگ دلم✨🚶‍♂️

رفتنت مثل یه کابوسه...

یع

یع روزی یع جایی یع نقطع ای دیگع بهت بر میخورع، میفهمی ؟؟.. ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط