{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میجنگم به قیمت از دست دادن خیلیا تا به دستت بیارم🙂

میجنگم به قیمت از دست دادن خیلیا تا به دستت بیارم🙂
دیدگاه ها (۰)

شدییی بدونی چا دردی داره نبودن یا دلتنگی؟؟؟ شدی لایک فالو کن...

یا جنگه یا مرگ.....

من خوبم....

برای اهدافم میجنگم🌿✨👀

من واسه زندگی کردن میجنگم💔🥀#زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط