{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هیچ اسمی نبردم ولی تو فهمیدی کیه !(من که نفهمیدم اگه ش

من هیچ اسمی نبردم ولی تو فهمیدی کیه !(من که نفهمیدم اگه شما فهمیدن به منم بگین 🤣)
دیدگاه ها (۴)

اره عزیزم 🤣💅

..........

.......

تنها جایی که رفیقام از ریاضی استفاده میکنن ::🤣🤣🤣🤣

من اسم نبردم ولی تو فهمیدی

فهمیدی کیه؟؟ 😁✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*#کی_دراما #فیلم_کره_ای #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط