{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی نمیگفتم!:)

هیچی نمیگفتم!:)
دیدگاه ها (۰)

همون بهتر بره با بقیه بمونه💔:)

^نمیدونم چرا حس واقعی ام رو مخفی میکنم^

مجازی نیست واقعیه💔:)

وقتی میگم روانیم ینی این:)

پارسال بود ...دقیقا همین امروز از تمام رابطه ی بینمون خسته ش...

آخرشم هیچی به هیچی....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط