{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی از علتهایی که همیشه توی مجازی میگم عکس نذارید ..چون ب

یکی از علتهایی که همیشه توی مجازی میگم عکس نذارید ..چون با عکس بدون دونستن اسم مادر هم دشمنان میتونن شمارو سحر کنن و اون موجود رو مستقیم به جونتون بندازن
دیدگاه ها (۱۶)

افرادی که تاریخ رو فراموش می‌کنن محکوم به تکرارش هستن...

منطق بعضیا

عشقی که در آن احترام نباشد عشق نیست و فرار از آن نه تنها شکس...

لیسا سایا

وقتشه نوع دید جدیدی بسازیم

کپشن چک شه اگه میخاین شرکت کنید تو چالش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط