{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💫خدایا...

💫خدایا...
🌸درانتهای شب
💫قلبهای مهربان دوستانم
🌸را به تو می سپارم

💫باشد که با یاد تو
🌸به آرامش رسیده
💫و فارغ از دردها و رنجها
🌸طلوع صبحی
💫زیبا را به نظاره بنشینند

شبتون سرشار از آرامش💫🌸
دیدگاه ها (۲)

نصیحت های مادربزرگ ....

باور نميكنم خدا به كسی بگويد: نه ...! خدا فقط سه پاسخ دارد:١...

هرگز از دوری این راه مگو!و از این فاصله ها که میان من و توست...

قلب های آرام تنها در دستان خداوند است

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط