{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کردم هرکاری مال خودم شی...

کردم هرکاری مال خودم شی...
ولی وفا توت نبود زیبای وحشی🖤🩸
دیدگاه ها (۰)

از همه عالمو آدم لجمه....ولی قلبم واسه تو پر میزنه🖤

نمردم ، قوی تر شدم...یه ببر مست زخمی شدم🩸

دشمن خنجر از پشتم زد🖤🩸دیدم دوستام خوشحالن خوردم زمین...

رفتی هرکاری خواستیو کردی...حالا میخوای همه چیو حل کنه?‌sorry

موقعیت: وقتی رفتی رودخونه و توت فرنگی وحشی پیدا میکنی😗

هرکاری کردم نشد🤕🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط