{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه اصن نمیفهمه چه خبره اونجا😂😔

بچه اصن نمیفهمه چه خبره اونجا😂😔
دیدگاه ها (۲)

کانگورو نیست که😂

هنوز حرفشون تموم نشده😂

این داستان مجید😂

جوری که این اهنگ به یاسینی میاد🥲😍

بقیه: چه خبره چرا از اونجا صدا میاد؟شیدو: صدا؟ نه بابا لابد ...

واقعا نمیفهمه؟

بچه ام✨🎀🎀اصن جذاب نیست گوگلییییی ولی امانههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط