{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

raha640 51374209

دیدگاه ها (۰)

باز اخر هفته ها باز اشک حسرت و فقط یه قاب عکس بابای مهربونم ...

😔😔

ساده است قلب کسی را بشکنی و بگویی:ببخشید.سخت است، اما هنگامی...

غم آرمی های ایرانی:😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط