{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نشکن قلبی‌ رو که تو توش می تپی 💔🥀🖤

دیدگاه ها (۰)

شکارچیان کیپاپ

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(: 💔️

نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...🙂❤️‍🩹#ایران #عاشقانه #غمگین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط