{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیبخشم تورا ای دل که بخاطر احساست عمرم را تباه کردی

نمیبخشم تورا ای دل که بخاطر احساست عمرم را تباه کردی
دیدگاه ها (۰)

روزت مبارک شیرازم

بعضی از دردا چند دقیقه طول می‌کشنبعضی دردا چند روزبعضیا چند ...

هیچوقت گگه رو بخاطر نشون ندادن گوجو به پدر و مادرش نمیبخشم🫠💔

-افسانه ای تباه به اسم زندگی"🖤🕊"‌

رفت عمرم بر سر سودای دل......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط