{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد ولم کردی S

بد ولم کردی S
دیدگاه ها (۰)

شدی دار و ندارم عشق ابدی ستای.....

S

ما پسر بدی نیستیم

خیلی بد به ....ف....ا....ک.... رفتم چرا آخه چرا ولم کردی؟

ولم کردی به تخمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط