{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه رسیدی به جایی ...

اگه رسیدی به جایی ...
(سارن)🛐🛐💃🏻
دیدگاه ها (۱۲)

منم هر بار شکست دلم.. 😪😶😶دوستان حمایتاااااا کووووو😢🙃🙄

مازندارانیا ی گل لایکک‌‌‌‌‌ کنید به بینم😅🤣🐯 داداش خواهران گل...

نفس بکش در گوشم ...(درخواستی از تتلو)

هیچی باقی نیست ازم ....صدای که حرام خوانده میشه:)؟

اگه رسیدی به جای دیدی احتیاج داری ........سارن 💆‍♀️✨🛐🛐🛐

به جایی رسیدی با آسیب زدن به خودت خالی میشی😢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط