{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان فهمیدم که چقدر تنهام بین این همه ادم

انقدر رو مغز خانوادم راه رفتم که بیام پیش دوستام ولی اونا منو تنها گذاشتن و من براشون خیلی غریبه ام اما با اینکه دارم تمام سعیمو میکنم
دیدگاه ها (۰)

کیا حسود میخوان

ننه ننه

بفرما

چقدر من برا نگهبان دایره ای ذوقم گرفت...

دلیل کم فعالیت کردن:

خیلی طولانی تر درد گریه کردن درد گیر دادنا تو روز درد دلتنگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط