{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست....کاشکی منم از این دوستا داشتم😢

دوست....کاشکی منم از این دوستا داشتم😢
دیدگاه ها (۴)

منظر کمک بودم یکی برسه..🍃☘

تو زندگی دیگه شاید من و تو با هم بودیم🤧🥺

هوش مصنوعی چقد پیشرفته شده....

هر ارزوی بزرگی از یه رویای کوچیک به وجود اومده...🦋☁️

مامی درسا💋♥ وایی منم یه دونه از این دوستا دارم هی میگه بنظرم...

کاشکی همشو داشتم 🥺🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط