{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میتونم بگم جزو دومی هام😎😎

میتونم بگم جزو دومی هام😎😎
دیدگاه ها (۱)

کی گفته ایران قشنگ نیس؟!

عمه داری؟؟؟؟؟عمه طلا عمه داری شیطون بلا

چیزی که از خودم نشون میدم واقعیت::::(:

چه حرومزاده ای بودی من نمی‌دونستم

من جزو اولیم ولی یه دوست دارم دومی بدجوری هستش

جزو آرزو هام میمونه تا ابد ..

بچه ها هایاکو رو کشیدمممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط