{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#یاد اون دل خوبی... 🥀

#یاد اون دل خوبی... 🥀
که دریگر نیست بخیرر! 🥀
دیدگاه ها (۰)

#دلنوشته

دلنوشته

#تکست

و خدایی که عشق را در دل کاشت🥀<....>

چه جالب:)اما من اصلا حس خوبی برای تغییر دادن ملیت ندارم... ه...

یاد آن حال‍ خوبی که دگر نیست بخیر🍷🖤

یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر🍷🖤 ️.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط