{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"همه جا جارش زدم مونو بی صدا میخواست..

"همه جا جارش زدم مونو بی صدا میخواست..
مو براش شفا بودم او فقط دوا میخواست..
ما دوتامونه ولی او منو جدا میخواست❤‍🩹"






(":
دیدگاه ها (۷)

"آهای زیبایِ وَحشی"

" tonight the music seems so loudI wish that we could lose t...

🤷🏻‍♀️🙂

حالآ مُثبَت شُد:")

نمیدونم چرا مو مشکیه صدا و لحجش منو یاد ویلبر میندازه تازه گ...

الان دارم انیمیتو انجام میدم و تا الان شده فاکینگ12ساعت

چقدر خوبه بچه فامیلو میزنی🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط