{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه کم پای حرفامون وایسیم

یه کم پای حرفامون وایسیم
فقط ادعا نباشیم 😌😏
دیدگاه ها (۴)

همیشه میگن این نشود یکی دیگه بعد تو ادمای زیادی صف کشیدن 😌😏

فقط ادای مردونگی رو در نیاریم واقعا مرد باشیم 😏☺️

دوست دارمت تموم نمیشهبه هر خری که میرسه میگی دوست دارم 😏😑

رفاقت با تو این چند هفته منو بگا داد 😏😊

خداجونم یه دلخوشی که نگران پایانش نباشیم قربونت 🩵‌

بودن تو (M) توی زندگیم حتی اگر صمیمی هم نباشیم برام خواصه مط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط