{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در انتهایِ هر جاده‌یِ تاریک، نوری از امید به انتظار نشسته

در انتهایِ هر جاده‌یِ تاریک، نوری از امید به انتظار نشسته 🍃
دیدگاه ها (۰)

کَسی ڪِہ تؤ رؤ نِمیبینِہ نِگاش دَرگیرِه یِکی دیگَس حالا تؤ ه...

تا خدا به داد ما رسد،ما به خدا رسیده‌ایم .

دور شد..

تو هیچ وقت نرفتی لب جاده تا انتظار رو بفهمی...#تیک_تاک #مود

جاده ی زیبای پاوه به نوسود😍⛈🌱این جاده توی بهار یکی از زیباتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط