میدونم میدونم خیلی بد کند زدم
میدونم میدونم خیلی بد کند زدم
چون خیلی سادم خیلیییییییییییییییییییییییی هم احمقم .
فقط یه فرصت دیگه میخوام
یه فرصت دیگه.
لطفاً.
خیلی بدجور ناراحتت کردم
ولی دیگه این اتفاق نمیوفته.
https://wisgoon.com/shasa.1995
لطفاً 🥲
چون خیلی سادم خیلیییییییییییییییییییییییی هم احمقم .
فقط یه فرصت دیگه میخوام
یه فرصت دیگه.
لطفاً.
خیلی بدجور ناراحتت کردم
ولی دیگه این اتفاق نمیوفته.
https://wisgoon.com/shasa.1995
لطفاً 🥲
- ۴۷۱
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط