{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اشتباه از من بود که موندم و کوتاه اومدم برای آدما🥲💔🖤

اشتباه از من بود که موندم و کوتاه اومدم برای آدما🥲💔🖤
دیدگاه ها (۸)

ملت کصخلن🤣🤣🤣🤣🫵

راست میگی 😂😂😂👍

افغانیارو نمیگم کصخل ایران رو میگم

عههههه این ادیت قدیمیه😀🤌

امروز بد ترین روز دنیاست چون اومدم خونه فامیل هامون درشونو ک...

سلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط