{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مستی قشنگه ولی با آدمش

مستی قشنگه ولی با آدمش
💔🌹🖤
دیدگاه ها (۱۶)

چقدر غصه میخورم که هستی و ندارمت💔🌹🖤

جهان نقاشیـ شده با رنگهایی از جنسًـ دروغ⁦⁦:⁠-⁠)⁩⁦}⁠:⁠‑⁠)⁩

💔🌹🖤

مستی قشنگه ولی با ادمش 💔

مستی قشنگه ولی با آدمش😌💝🤞لایک و فالو فراموش نشههه💫✨️🫧🦋

ادمش نبود 🎧━━━━━━●─────── ⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط