{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من صدمو گذاشتم ولی اون....

من صدمو گذاشتم ولی اون....
بقیه پست ها هم دیدن کنید
دیدگاه ها (۱۱)

بگید تنها نیستم

حق تا ابد

شما هم سری سین کنید جای دوری نمیره

پراید باشه 😂😂

من صدمو برای کسی گذاشتم که بلد نبود تا ده بشماره💅🏻

من هر وقت صدمو برای یکی گذاشتم ،  برای بار صدم گفتم غلط کردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط