{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بی تـو سوختم اما ندیدی💫💥

من بی تـو سوختم اما ندیدی💫💥
دیدگاه ها (۰)

'' تو‌اولین‌و‌آخرین‌عشق‌منی

-دوسش داری؟+عاشقشم-چرا؟چون همه ی دنیامه+اسمش چیه-اسم خواصی ن...

رابطه باید بین دو نفر باشه، نه کل دنیا.❈✠

خودم را فروختم تا رویاهایم را بخرم:)

به قول خانوم اعتصامی: ساختم با آن‌که عمری سوختم سوختم یک عمر...

سوختم🖤💔

من که کامل سوختم🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط