{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وااایی🫠💔

وااایی🫠💔
کدوما بیشتر دوست داشتین باهاش خاطرع دارین؟
خودم بن تن
دیدگاه ها (۷)

یکی..👤چرا انقد دوسش داری؟...اون مورفین قلبم🛐💞

😅😂😂😂

چقد شبیه منه😄😂

حق😂🤌🏻

بچه ها من حال ندارم هی عکسارو براتون قشنگ مرتب کنم بیارم پس ...

توی BTS کی رو بیشتر از همه دوست دارین؟ خودم که تهیونگ

دوست دارین کدومو ادامه بدم؟1:وقتی خبر نداشت دشمنش بودی۲:ملاق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط