{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پارسال بود ...دقیقا همین امروز

پارسال بود ...دقیقا همین امروز
از تمام رابطه ی بینمون خسته شدم و احساسمو بهش گفتم...تا ماله من بشه:)
ولی اگه نمیگفتم الان داشتمش اگه نمیگفتم شاید خیلی چیزا فرق میکرد...کاش عاشقت نمیشدم کاش هیچوقت بهت نمیگفتم چه حسی دارم کاش به چشمت همون آدمی که بودم میموندم کاش کاش کاش...
ولی تنها چیزی که تغیر نکرد...دیدم نصبت به توعه...هنوزم برام همون فرشته ای با همون بال و پری که بهم دادی:)
دیدگاه ها (۰)

منطقیه نه🤷؟#رپر#بانو#تیکتاک#اینستا#کسشعر#چرت‌و‌پرت#سادیسم#ما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط