{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کشکی دیوانه 😝میبودم 🤣

🤤😫
دیدگاه ها (۰)

همه دنبال من هستن 😂

اینجا گناه مه بود 😒

چرا فالو نمیکنید! 🤕☹️

چرا ما بچه بودیم به بزرگترا خوش میگذشت، بزرگ شدیم به بچه ها خوش میگذره؟💔

چقدر کشکی کشکی با آدمایی که حاضر بودی جونتم براشون بدی غریبه...

مطمعنم آدم خوشحال تری میبودم :(((((#جونگکوک #بنگتن_بویز #بی_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط