{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم یوخته آرامش بگیرین🙂

گفتم یوخته آرامش بگیرین🙂
دیدگاه ها (۰)

عکس‌ نیمه نودمالبته اینم بگم که فقط برای R دوستش دارم

زندگیم:)

آرمی ااااا بیان ببینینننننپشماااام اینم ارمیهههههه

:)

هیچ،فقط گفتم تا قبل از غیب شدن تا اون ور خرداد یوخته پست بزا...

یاد بگیرین ازمون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط