{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای دلم سوخت شدید 😢

وای دلم سوخت شدید 😢
دیدگاه ها (۰)

خوشمان آمدد 🤌🤌

خوژتیپ ورژن سانجی 🤣

مامانننن من عاشق این شیپم 😭😭

حرفی ندارم دوستان

جانفدای واقعی وطن.

دلم سوخت ..💔دلم برای رئیسی سوخت 😭رهبرِ شهید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط