{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی حرف هارو،فقط آسفالت میفهمه!

بعضی حرف هارو،فقط آسفالت میفهمه!
دیدگاه ها (۴)

پژو باز بودن یه خاطره ماندگار است.."

جوانیمان با نگاه کردنبه آرزوهایمان؛گذشت...!

عی جاننن...

این روزا فضولی شغل اولوحسادت شغل دوم خیلیاست..

بعضی وقتا عمیق ترین حرف هارو میتونی از ی سریال ساده بشنوی

ولی بعضی حرف ها رو نباید زد....شایدم بعضی حرف هارو نباید شنی...

آقا نپرین به من بعضی هارو گفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط