{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها....اینکه باتیستا مرده راسته؟

بچه ها....اینکه باتیستا مرده راسته؟
من دیگه نمیکشم💔
همه سلبریتی های مورد علاقم چرا دارن منقزض میشن
دیدگاه ها (۵)

ولی ماکارونی خوردن ساعت دو شب وقتی پریودی و سریال ندیده داری...

این یه مدت میخوام خیلی پست بزارم چونکه بعدش میخوام کلا برم ا...

اوکی ولی اینو نباید میدیدم

منطق

بچه ها کومک من دیگه نمیکشم 🗣️💔

بچه ها دارن دارک میشن🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط