{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا تو این سالها انقد کم بهت گفتم دوست دارم؟؟

چرا تو این سالها انقد کم بهت گفتم دوست دارم؟؟


•~ نجوا
دیدگاه ها (۰)

آدم‌ها سه دسته‌اند:

محمود درویش⁩ :بگذار نقش‌هایمان را جابه‌جا کنیم،تو منتظر بمان...

بابک جهانبخش / نگم برات

خواستم بهت بگم تیر برق رل داره ولی تو نه :)

رفیق هرچقدر هم بهت بگم دوست دارم بازم کم گفتم رفیق 🫂❤️‍🩹🫂🫂

مینی سریال بوسه عشق

برای بهترین دوستم :" این برای تو عه ، میدونم که قبلا هم بهت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط